Nieuwsbericht

 
 

Vrijdag, 10 April 2015,  Nieuws
 



Een goede internetbeveiliging is deze dagen onmisbaar bij het dagelijks gebruik van uw PC. Maar wist u dat bij 95% (!) van de problemen met VisionExpert deze antivirus tools de oorzaak zijn ? Deze tools zorgen er meestal voor dat software op de achtergrond geen verbinding met internet kan maken, en dit is precies wat VisionExpert (continu) doet.

 

In sommige gevallen volstaat het gewoon uitschakelen van het antivirusprogramma zelfs niet en moet de volledige antivirus toolkit uit Windows verwijderd worden !

 

 

Hieronder een lijst met onze bevindingen (*) :

 

Bullguard Antivirus

Wanneer het Bullguard Antivirus programma aktief is heeft VisionExpert na enkele minuten geen toegang meer tot de schijf : bij het verwerken van de slotkoersen krijgt men dan plots de melding dat VisionExpert een willekeurig aandeel niet naar de schijf kan wegschrijven !

We waren genoodzaakt om Bullguard van de klant zn PC te verwijderen, nadien werkte alles perfect.

 

 

 

 

 

(*) Er zijn nog veel meer tools die problemen veroorzaken. We zullen deze lijst stelselmatig bijwerken.

 

Heeft u zelf problemen met uw Antivirus programma, laat het ons gerust weten zodat we deze pagina up-to-date kunnen houden.