Nieuwsbericht

 
 

Maandag, 9 Februari 2009,  Nieuws
 



Gebruikers die klant zijn bij TELENET (in België) en sedert kort problemen ondervinden bij het downloaden van de koersen kunnen best eens bij de instellingen van Vision nakijken of er geen proxyserver meer ingesteld staat. Deze worden door Telenet reeds enkele dagen niet meer ondersteund.

 

Om de Telenet Proxyservers uit te schakelen gaat u als volgt te werk :

 

  • Start Vision
  • Ga naar de "Instellingen"
  • Indien je in dit scherm onderaan een proxyserver hebt staan (vb proxy.telenet.be) dan kunt u deze best wissen.
  • Nadien kunt u best eens uw PC herstarten.


Blijkbaar wordt deze proxyserver reeds enkele dagen niet meer door Telenet ondersteund en ontvangt u daardoor geen koersen meer in uw favoriete programma.

Indien u geen klant bent bij Telenet, of u ondervindt geen enkel probleem, dan hoeft u inderdaad niks aan uw instellingen aan te passen.