Frequently Asked Questions

 
 

Ik krijg de melding : "Dit serienummer hoort niet bij dit programma..."



U heeft de nieuwste versie gedownload en heeft deze ook succesvol geïnstalleerd. Bij het herstarten van VisionEXPERT vraagt het programma u echter om opnieuw te registeren, en bovendien krijgt u de melding "Dit serienummer hoort niet bij dit programma maar bij een ANDER programma" nadat u het serienummer ingevoerd heeft.

 

Waarschijnlijk komt dit omdat u de upgrade zelf manueel heeft gedownload en de verkeerde upgrade heeft gedownload. Er bestaan namelijk meerdere versies van VisionEXPERT. Zo is er onder andere ook een TIJD-versie (TIJD-build) op de markt die exclusief door TijdBeursmedia (TBM/VWD Group) op de markt wordt gebracht. Deze versie bevat onder andere GEEN mogelijkheid om gratis koersen te downloaden, maar bevat dan weer wel de mogelijkheid om fundamentals en nieuwsberichten in te lezen (mits abonnement).

 

De release-datums van de upgrades van de verschillende versies lopen echter niet gelijk. Het is dus mogelijk dat de ene versie eerder beschikbaar is dan de andere. Het enige wat u kunt doen is wachten tot wanneer de release voor uw versie beschikbaar wordt. We adviseren dan ook om steeds IN het programma ZELF te kijken of er een nieuwe versie beschikbaar is (via de menukeuze "Help - VisionEXPERT aanpassingen".